Sunday, October 31, 2010

Perkembangan Profesional
Apabila saya telah menjadi guru kelak, saya tidak akan melupakan perkara-perkara yang telah saya belajar di universiti dan akan mengaplikasikannya semasa mengajar terutamanya pengetahuan yang saya perolehi daripada kursus Information and Communication Technology in Chemistry seperti cara-cara menggunakan Microsoft Office Power Point, Simulasi, Camstudio, Blog dan banyak lagi . Saya akan menggunakan segala ilmu yang telah dicurahkan oleh pensyarah saya iaitu Pn. Asmayati Yahya untuk membantu saya semasa proses pembelajaran dan pengajaran. Walaupun pada ketika itu saya telah menamatkan pengajian saya di universiti, namun saya tidak akan berhenti menambahkan ilmu pengetahuan saya dalam ICT dan dalam perkara-perkara lain yang berkaitan dengan kerjaya saya sebagai seorang guru. InsyaAllah, jika diberikan peluang saya akan menyambung pengajian saya ke peringkat yang lebih tinggi supaya saya dapat mencurahkan lebih banyak ilmu pengetahuan kepada anak didik saya dan menjadi guru yang cemerlang dari seluruh aspek.

No comments:

Post a Comment